loading...
اس ام اس
Arsalan بازدید : 13 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)



یـــکی از همیـــــــن روزهــــــــــا


بایـــد خدا را صدا بــــــــــزنم

یک میــــــــز دو نفــــــــره

دو صنـــــــــدلــی

یــــــــکی مـــــــن

یـــــــــکی خــــــدا

حــــــرف نمـــــــیزنم

نـــــــگاهم کافیــــــست

میـــــــــدانم

برایـــــــــم اشــــــــک می ریــــــــزد!!



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام خدمت دوستان گلم از اونجایی ک در وبلاگ های مختلف مطالب خوبی وجود داره من به خودم گفتم چرا خودم یه وبلاگ نداشته باشم..بنابراین اس ام اس بازار رو ساختم..من از شما بازدید کننده محترم خواهش مندم اگر حتی یک درصد از یک مطلب خوشتون اومد نظر بدین..ممنون از شما بازدید کننده عزیز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 138
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 492
  • بازدید کلی : 1,478
  • کدهای اختصاصی