loading...
اس ام اس
Arsalan بازدید : 9 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (2)
هیچ چیز در طبیعت برای خود زندگی نمیکند
رودخانه ها آب خود را مصرف نمیکنند
درختان میوه خود را نمی خورند
خورشید گرمای خود را استفاده نمیکند
ماه ، در ماه عسل شرکت نمیکند
گل ، عطرش را برای خود گسترش نمیدهد
نتیجه :
زندگی برای دیگران ، قانون طبیعت است . . .
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط elahe در تاریخ 1393/01/23 و 21:43 دقیقه ارسال شده است

سلام عسلم شکلک
میخوای از وبلاگ یا سایتت کسب درآمد داشته باشی؟
این سایتی که میخوام بهت معرفی کنم حرف نداره
شمارش آی پی هاش خیلی خوبه
هر آی پی هم 12 تومن میده بهت
حتما امتحانش کن
اگه از بقیه سایتهای مشابه استفاده کرده باشی
خودت خیلی زود فرقشون رو متوجه میشی
این سایت فوق العادس شکلک

این نظر توسط mahnaz در تاریخ 1393/01/18 و 19:12 دقیقه ارسال شده است

شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام خدمت دوستان گلم از اونجایی ک در وبلاگ های مختلف مطالب خوبی وجود داره من به خودم گفتم چرا خودم یه وبلاگ نداشته باشم..بنابراین اس ام اس بازار رو ساختم..من از شما بازدید کننده محترم خواهش مندم اگر حتی یک درصد از یک مطلب خوشتون اومد نظر بدین..ممنون از شما بازدید کننده عزیز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 138
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 101
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 250
  • بازدید سال : 713
  • بازدید کلی : 1,699
  • کدهای اختصاصی