loading...
اس ام اس
Arsalan بازدید : 9 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (1)
» دختر و پسری با سرعت ۱۲۰ کیلومتر سوار بر موتور بودند: دختر: یواشتر من میترسم. پسر: نه خوش میگذره. دختر: نه نمی گذره خواهش میکنم خیلی وحشتناکه. پسر: پس بگو دوسم  داری. دختر :باشه باشه دوست دارم حالا خواهش میکنم آرومتر. پسر: حالا محکم بغلم کن (دختر بغلش کرد.) پسر: میتونی کلاه ایمنی منو برداری بذاری سرت اذیتم میکنه؟ روزنامه های روز بعد : موتور سیکلتی با سرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت به ساختمانی اصابت کرد، موتور ۲ نفر سر نشین داشت اما فقط ۱ نفر نجات یافت، حقیقت این بود که اول پسری که سوار موتور بود متوجه شد ترمز بریده اما نخواست دختر بفهمد در عوض خواست که یک بار دیگر بشنود دوستش دارد...بسلامتی تمام پسرای با معرفت.......
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نيوکامنت در تاریخ 1393/01/17 و 18:46 دقیقه ارسال شده است

درود بر شما!

ارسال کامنت تبليغاتي انبوه به وبلاگ هاي :

بلاگفا ، ميهن بلاگ ، بلاگ اسکاي ، لوکس بلاگ و ...

بصورت کاملا اتوماتيک

** ارزان تر از تمام سيستم هاي ارسال کامنت مشابه **

پوشش 27 سرويس وبلاگ دهي

با نيوکامنت !

www.newcom1.tk
---------..................


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام خدمت دوستان گلم از اونجایی ک در وبلاگ های مختلف مطالب خوبی وجود داره من به خودم گفتم چرا خودم یه وبلاگ نداشته باشم..بنابراین اس ام اس بازار رو ساختم..من از شما بازدید کننده محترم خواهش مندم اگر حتی یک درصد از یک مطلب خوشتون اومد نظر بدین..ممنون از شما بازدید کننده عزیز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 138
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 170
  • بازدید سال : 633
  • بازدید کلی : 1,619
  • کدهای اختصاصی