loading...
اس ام اس
Arsalan بازدید : 8 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (2)
پسر در پارک عاشق دختر شد...




رفت و کنارش رو نیمکت نشست...





به دختر گفت عاشقتم...




دختر گفت: خونه داری؟؟؟



پسرگفت: نه



دختر گفت:ماشین داری؟؟؟



پسرگفت:نه



دختر گفت:پول داری؟؟؟



پسرگفت:نه



دخترگفت:شغل داری؟؟؟



پسرگفت: نه



دخترگفت:بزن به چاک!



پسر گفت:وقتی یه ویلای بزرک تو ولنجک دارم خونه میخام چیکار؟




وقتی یه کارخونه دارم پول میخام چیکار؟




وقتی وقتی صاحب یه شرکت بزرگم شغل میخوام چیکار؟





دختر گفت: عاشقتم




پسرگفت: بزن به چاک!
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط melika در تاریخ 1393/01/23 و 21:51 دقیقه ارسال شده است

یه سایت توپ برای کسب درآمد سراغ دارم
بیشترین شمارش آی پی و بیشترین پرداخت رو داره
هر ای پی 120 ریال
بعضی سایت ها بیشتر از این مبلغ هم میدن
اما آی پی هاتو ده تا در میون میشمارن
ولی این یکی حرف نداره
امتحانش کن شکلک

این نظر توسط کیم کیم در تاریخ 1393/01/20 و 16:41 دقیقه ارسال شده است

لاااااااااااااااااااااااااااااااااااایک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام خدمت دوستان گلم از اونجایی ک در وبلاگ های مختلف مطالب خوبی وجود داره من به خودم گفتم چرا خودم یه وبلاگ نداشته باشم..بنابراین اس ام اس بازار رو ساختم..من از شما بازدید کننده محترم خواهش مندم اگر حتی یک درصد از یک مطلب خوشتون اومد نظر بدین..ممنون از شما بازدید کننده عزیز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 138
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 172
  • بازدید سال : 635
  • بازدید کلی : 1,621
  • کدهای اختصاصی