loading...
اس ام اس
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط lale در تاریخ 1393/01/28 و 22:44 دقیقه ارسال شده است

با عرض سلام خدمت شما شکلک
وبلاگ خیلی خوبی دارید بهتون تبریک میگم شکلک
این روزا سایت های دزد و کلاه بردار پاپ اپ زیاد شده
من خودم با خیلی از این سایت ها کار کردم ولی واقعیت اینه که هیچکدوم حتی یک تومنم پرداخت ندارن. شکلک
اما میخوام یه سایت کسب درآمد از طریق پاپ آپ رو بهت معرفی کنم که از پرداخت داشتنش مطمئنم و خودم ازش دریافتی داشتم . به ازای هر آی پی 6 تومن میده.
تو اشتباه منو تکرار نکن سیستم هایی که تو تبلیغاتشون رقم های بالایی رو میذارن همشون متقلب و کلاهبردارن.
به نظر من در حال حاضر معتبر ترین سایت در زمینه کسب درآمد از طریق پاپ آپ همین سایته پشتیبانی تلفنی هم داره و به توهم پیشنهاد میکنم از همین سایت استفاده کنی. شکلک
ببخشید که وقتتو گرفتم امیدوارم همیشه موفق باشی شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام خدمت دوستان گلم از اونجایی ک در وبلاگ های مختلف مطالب خوبی وجود داره من به خودم گفتم چرا خودم یه وبلاگ نداشته باشم..بنابراین اس ام اس بازار رو ساختم..من از شما بازدید کننده محترم خواهش مندم اگر حتی یک درصد از یک مطلب خوشتون اومد نظر بدین..ممنون از شما بازدید کننده عزیز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 138
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 544
  • بازدید کلی : 1,530
  • کدهای اختصاصی